جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۹۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱
نمایشگاه «سرو استوار» شامل ۴۰ پوستر منتخب محمدصابر شیخ رضایی با محوریت فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت، به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در گالری مجازی رسانگار فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر و به نقل از روابط عمومی فرهنگ‌سرای رسانه، گالری رسانگار در پنجمین گام از نمایشگاه‌های مجازی، میزبان آثار صابر شیخ رضایی(ایـده پرداز، طراح گرافیک و عکاس) است.

این مجموعه شامل آثاری است که این هنرمند در ۱۵ سال اخیر و در بسترهای موضوعاتی همچون مضامین تاریخی صدر اسلام و جهان معاصر ملت ایران، شخصیت های فداکار جنگ تحمیلی و مدافعان امنیت و آثار سینمای داستانی ـ مستند ترسیم کرده است. 

این آثار در قالب‌های متفاوتی از جمله فتوگرافیک و فتومونتاژ، تصویرگری تخت و سه بعدی، چیدمان و عکاسی صحنه ای، حروف نگاری و تایپوگرافی و گاهی با نگاه به گنجینه های بصری تاریخ هنر ایران طراحی شده اند.

بخشی از آثار این نمایشگاه در همکاری با پایگاه اطلاع رسانی khamenei.ir طراحی شده که در فضای مجازی با بازدیدها و بازنشرهای زیادی همراه بوده است.

نمایشگاه «سرو استوار» از ۲۹ شهریور ماه تا هشتم مهرماه در گالری مجازی رسانگار به آدرس resaneh.farhangsara.ir به نمایش درمی‌آید. همچنین منتخبی از این آثار در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh به تماشاست.

منبع: ایسنا
نظر شما