جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۰۹۹۳۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
نمایشگاه عکس «مهمات» به مناسبت هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۱۷ مهر به صورت مجازی و فیزیکی در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه عکس «مهمات» که مروری بر عکس‌های محمد حسین حیدری عکاس جنگ از ۳۱ شهریور تا ۱۷ مهر همزمان با اربعین حسینی با همکاری «انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس» به صورت مجازی و فیزیکی در فرهنگ‌سرای امام(ره) برپا می‌شود. 

این نمایشگاه شامل ۳۸ قطعه تصویر از رویدادهای دفاع مقدس از جمله عملیات‌های خیبر، بیت المقدس، عاشورا، بدر و والفجر ۵ و نیز در شهرهای خرمشهر،کردستان، خوزستان و بصره ثبت شده است.
 
محمد حسین حیدری از سال ۱۳۵۸ عکاسی را به طور حرفه‌ای از حوزه اندیشه و هنر اسلامی آغاز کرد و از همان سال تاکنون به این حرفه اشتغال داشته است. اداره کل امور تربیتی روزنامه کیهان، روزنامه جوان،خبرگزاری فارس و مدیرانجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بوده  از مسئولیت‌های اجرایی  وی بوده است. 

کتاب عکس لااله الاالله، مجموعه عکس دانش آموز و جنگ ،شرکت در ۱۵ نمایشگاه انفرادی با موضوع‌های دفاع مقدس، مستند اجتماعی، طبیعت و....و دبیری سرویس عکس واحد تبلیغات و انتشارات روزنامه جوان و خبرگزاری فارس از دیگر سوابق و آثار وی است.

همچنین در بخشی جنبی این نمایشگاه نشست تخصصی بررسی عکس‌ها و مضامین آن‌ها و  نشانه شناسی‌های دفاع مقدس با حضور  این عکاس برگزار خواهد شد.

نشانی آدرس اینستاگرام فرهنگ‌سرای امام (ره) imam.farhangsara است و علاقه‌مندان برای بازدید از محل نمایشگاه می‌توانند به نشانی خیابان شهید باهنر، سه راه یاسر، خیابان امیر سلیمانی مراجعه کنند.

نظر شما