جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۹۹۵۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
نمایشگاه و فروشگاه کتاب مجازی عاشورایی «کتاب ‌رسان» به همت سازمان فرهنگی هنری و با بیش از صدها عنوان با موضوعات مذهبی و واقعه عاشورا برپا شده است.
نمایشگاه و فروشگاه کتاب مجازی عاشورایی «کتاب رسان»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عباس باباخانیان مدیر امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از اجرای طرح «کتاب‌رسان» خبر داد و گفت: 
شهامت حسینی، شهادت و ایثار حسینی، صبر حسینی و ارزش‌های سترگ بسیار دیگری که حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در واقعه عاشورا آفریدند، پیامی به همه دوران‌ها داشت که دوام نهضت‌شان و انتقال اهداف و آرمان‌هاشان از طریق منابع صحیح و متقن برای جلوگیری از هرگونه انحطاط و کج‌روی ضرورت دارد.

وی افزود: در همین راستا مدیریت امور کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با همکاری موسسه «پخش کتاب طاها» با هدف ارائه تازه‌های نشر در حوزه‌ کتب دینی و مذهبی و ترویج فرهنگ کتابخوانی، نمایشگاه و فروشگاه کتاب مجازی عاشورایی با عنوان «کتاب رسان» را برگزار می‌کند.


باباخانیان در ادامه گفت: آنچه در نمایشگاه و فروشگاه مجازی معرفی شده، بیش از صدها عنوان کتاب با موضوعات مذهبی به ویژه واقعه عاشورا و زندگی امام حسین(ع) است که به مناسبت ایام محرم و صفر ذیل سلسله برنامه‌های «جلوه سوگ ۱۴۴۲» به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه که به منظور آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با حماسه عاشورا، سیره و شخصیت امام حسین(ع) و یاران باوفایشان برپا شده است، ضمن معرفی کتاب‌های معتبر با موضوع مقتل و واقعیات نهضت عاشورا و تسهیل دسترسیِ شهروندان به کتاب‌های مورد نیاز، امکان تخفیف ۲۰ درصدی و ارسال رایگان نیز فراهم شده است. برای مشاهده فهرست کتاب‌ها و دریافت اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید. 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کتاب می‌توانند از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۰۹۹۱۹۰۰۵۶۴۸ تماس بگیرند.

نظر شما