شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۹۹۸۷
|
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
رییس فرهنگ‌سرای اندیشه گفت: راستی‌آزمایی ۲۳۴ شرکت‌کننده در چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی نیز با حضور داوران و صاحب‌نظران از فردا آغاز خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ناصر امین زاده رییس فرهنگ‌سرای اندیشه در خصوص روند اجرایی چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی، گفت: این آیین همانند سال‌های گذشته به همت فرهنگ‌سرای اندیشه و با همکاری شبکه قرآن، سازمان دانش‌آموزی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون مداحان با هدف شناسایی، هدایت و پرورش استعدادهای بالقوه‌ ستایشگران نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت(ع) و پرورش مداحان تراز انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: آیین مذکور با توجه به شیوع ویروس کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شده و در این دوره ۷۵۰ نفر از ۴۸ شهر و استان در این برنامه شرکت کردند و به ترتیب ۱۸۵ نفر از دوره اول مقطع ابتدایی، ۲۰۰ نفر از دوره دوم مقطع ابتدایی، ۲۱۰ نفر از دوره اول متوسطه و ۱۵۵ نفر از دوره دوم متوسطه ویدیو‌های ۳ الی ۵ دقیقه‌ای از خود تهیه و از طریق درگاه اینترنتی www.qurantv.ir یا www.nogolanhosseini.ir بارگذاری و ارسال کردند.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۷ ادامه داد: استان‌های قزوین، اصفهان، خوزستان، کرمان، فارس، البرز و آذربایجان‌های شرقی و غربی و دارای بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان در چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی‌اند.

امین‌زاده افزود: با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار، داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار با حضور داوران و صاحب‌نظران برگزار شد و بر این اساس ۲۳۴ نفر به مرحله دوم (راستی آزمایی) راه یافتند.

رییس فرهنگ‌سرای اندیشه در این زمینه گفت: راستی‌آزمایی شرکت‌کنندگان در چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی نیز با حضور داوران و نظارت اساتید پیشکسوت از جمله محمود تاری، سعید نسیمی و محمد امانی مهر از فردا همراه با ضبط تلویزیونی آغاز و تا سوم مهر ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله راستی آزمایی چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی نیز از سوی رسانه ملی ضبط و در آینده‌ای نزدیک توسط شبکه قرآن پخش خواهد شد.

 
مطالب مرتبط
نظر شما