جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۰۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
همزمان با بازگشایی نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن
مراسم بازگشایی نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن و افتتاح نمایشگاه عکس «سردار دل‌ها»، ۳۱ شهریور همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراسم بازگشایی نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن و افتتاح نمایشگاه عکس «سردار دل‌ها»، ۳۱ شهریور ساعت ۱۲ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد. این نمایشگاه با مشارکت شهرداری منطقه ۱۶ و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گرامی داشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس برپا شده است. 

نمایشگاه عکس «سردار دل‌ها» شامل عکس‌هایی ارزشمند از مراسم تشییع باشکوه پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که با رعایت تدابیر بهداشتی به نمایش عموم گذاشته می‌شود.

حضور جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و مسئولان شهری در مزار شهدای گمنام بوستان بهمن و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس، افتتاح نمایشگاه عکس «سردار دل‌ها» و بازگشایی نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن از بخش‌های اصلی این مراسم بود.

نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن با مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و نورپردازی مناسب، گنجایش ۱۷۰ اثر دیواری را دارد که پس از تعمیرات در بخش‌های مختلف آن شامل تعمیرات کامل سقف، رنگ‌آمیزی و ترمیم دیواره‌ها و بازسازی کامل سرویس بهداشتی، آماده ارائه خدمات فرهنگی و هنری به هنرمندان هنرهای تجسمی است. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۶ مهرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ به نگارخانه فرهنگ‌سرای بهمن به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۱۲۱۸۰ تماس بگیرند.
نظر شما