شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۱۰۰۶۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
مدیریت فرهنگی هنری مترو در راستای ویژه‌برنامه‌های چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با عنوان «شهر پرستاره» ۲۰۰ نگاه گذر در سکوهای مترو تهران را به طرح‌های هفته دفاع مقدس آراسته کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ۲۰۰ نگاه گذر در ۱۶ ایستگاه مهم مترو تهران با رویکرد تبیین تاریخ دفاع مقدس و دستاورد‌های آن برای مخاطب جوان، اسطوره سازی از شهیدان دفاع مقدس برای مخاطب نوجوان، نشان دادن جنبه‌های امید بخش شهر تهران به عنوان مهد شهدا بر عموم شهروندان، ترویج و تقویت روحیه جهادی با طرح‌های هفته دفاع مقدس به روز شد.

این نگاه‌گذرها با شعار «قوی بودیم، قوی هستیم» موضوعاتی چون  معرفی اسطوره‌های دفاع مقدس، شبهات جنگ، استراتژی‌های جنگ، شهدا و جاویدالااثرهای جنگ را دربر دارد و با هدف احیا فرهنگ ایثار و شهادت و پیوند جوانان با شهدا، زندگی و راه آن‌ها در مهم‌ترین ایستگاه‌های مترو نصب شده است.

این  طرح‌ها به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در نگاه گذر خطوط ۱ تا ۴ مترو تهران در ایستگاه‌هایی چون شهدا، دروازه دولت، شادمان، تئاتر شهر، ابن‌سینا، طرشت، آزادی، محمدیه، قیطریه، سعدی، فرهنگ‌سرا، مولوی، امام حسین(ع)، توحید و ... نصب  شده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 96652610  تماس بگیرند.

نظر شما