چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۰۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
به مناسبت هفته دفاع مقدس منتشر می‌شود؛
فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ویديوکلیپ«عشق به زبان جنگ» را منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای خانواده به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ویديوکلیپ «عشق به زبان جنگ» با معرفی کتاب «آن طرف پل معلق» نوشته زهره کیانی را منتشر می‌کند.

در بخشی از این کتاب آمده است: «آن طرف پل معلق کجاست؟ آن طرف پل معلق آن طرف پل معلق است. آن طرف پل معلق پر ازخود گذشتگی‌ها، ایثارهاست پر از مردانی بزرگ، شجاع، جانباز که برای نگهداشتن وطنشان دلیرانه، متهورانه با دشمن جنگیدند و نترسیدند و با خون گرمشان برخاک ایران نوشتند. دوستت داریم.»

آن طرف پل معلق زبان عشق از همسر جانبازی است که فداکارانه با عشق زندگی می‌کند و از هیجده داستان کوتاه و بلند تشکیل شده و با سبک بدیع و قلم نو چهاردهمین مجموعه داستان کوتاه نویسنده است و به روزهای پر تالم جنگ به غیر از داستان اول کتاب (آن طرف پل معلق )اشاره دارد نویسنده باز هم به سراغ جنگ رفته است به طوری که در داستان‌های بی نظیر بخوان و در داستان‌های خدا هم خندید و ذوالفقار حال و هوای جنگ را به خوبی حس می‌کنیم. آن طرف پل معلق از روز تولد هم می‌گوید. تولدی که انگار در خیال می‌گذرد. در ذهن می‌گذرد، ذهن زنی سال  خورده در هم شکسته و تنها ...

زهره کیانی امینه متولد(1333) و ساكن اصفهان است وی نوشتن را از دوران دانشجویی و جوانی آغاز و داستان‌هایش در نشريات متفاوت به چاپ رسيده است و تاکنون کتاب «مرغ ماهيخوار»، «من شيميايی شده‌ام»،«مثل بختک»، مجموعه داستان «گریه نکن»، «یکی به آخر»، «فقط پنج دقیقه»، «ماهی و ماه» و «خدا هم خندید» از وی منتشر شده است.

«آن طرف پل معلق»، در اسفند ۹۶ در قطع رقعی توسط نشر فرهوش به چاپ رسیده است.

«عشق به زبان جنگ» با هدف گسترش فرهنگ حلم، مهربانی و آرامش و باتوجه به نقش فرهنگ مطالعه کتاب در استحکام خانواده معرفی می‌شود.

همچنین به تصویر کشیدن عشق، نفرت، مرگ و خیال، هویت و بی هویتی خانواده به زبان جنگ از دیگر اهداف این برنامه است.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این برنامه  می‌توانند دوم مهر به فضاهای مجازی فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.
نظر شما