جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۰۸۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
کتاب «مهتاب خین» با موضوع خاطرات شهید سردار حسین همدانی به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی کتابخانه فرهنگ‌سرای سرو در فضای مجازی معرفی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای سرو کتاب «مهتاب خین» با موضوع خاطرات شهید سردار حسین همدانی با هدف ماندگارسازی رشادت‌ها و فداکاری‌ها در دفاع مقدس و تشویق مخاطبان و علاقه‌مندان به خواندن چنین آثاری به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی کتابخانه فرهنگ‌سرای سرو در فضای مجازی  معرفی می‌شود.
 
«مهتاب خُین» یکی از سه یادگاری باقیمانده از شهید حسین همدانی در حوزه کتاب است که با تلاش حسین بهزاد از میان انبوهی از خاطرات حاج حسین همدانی و به شیوه نگارش کتب تاریخ شفاهی منتشر شده است. 

نویسنده برای نگارش این کتاب چندین مصاحبه مفصل را با شهید همدانی انجام داده و فعالیت‌های این سردار رشید سپاه اسلام و خاطرات او را از روزهای مبارزه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور وی در غائله کردستان و دوران دفاع مقدس را از زبان خود او بررسی کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند تایپوموشن معرفی این کتاب را از ۳۱ شهریور در اینستاگرام فرهنگ‌سرای سرو به نشانی @farhangsara_sarv مشاهده کنند.

نظر شما