جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۰
کد خبر: ۱۱۰۱۰۲
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
فرهنگ‌سرای فردوس دوره آموزشی «دراماتراپی» (تئاتر درمانی) را تحت آموزش مجید آمرائی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای فردوس همزمان با آغاز فصل پاییز و در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی نوین، کلاس‌های تئاتر درمانی تحت عنوان «دراماتراپی» را با آموزش مجید آمرائی دراماتراپیست و کارگردان تئاتر برگزار می‌کند.

دراماتراپی یک روش سیستماتیک و ارادی استفاده از درام و تئاتر جهت کمک به رشد عواطف و منسجم‌سازی روانشناختی است. به مانند سایر هنرتراپی‌ها، تئاتر نیز یک مدیوم خلاق برای روان‌درمانی است. این یک مشی پرتحرک، فعال و قدرتمند است که برای افراد آشفته و ناتوانی‌های مختلف مؤثر شناخته شده است و برای کشف رشد شخصیتی همه آدم‌ها، به یک نسبت کاربرد دارد.

هدف جلسه تئاتر درمانی، هماهنگ کردن زنجیره ارتباطی بین بدن، صدا، ذهن، در ارتباط با سایرین، خود شخص و خلاقیت تفسیری او است. در واقع تئاتردرمانی نوعی درمان گروهی است که امروزه به صورت گسترده‌تر و در ابعاد وسیع‌تر شناخته شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و یا با شماره ۴۴۰۸۱۰۲۸ تماس بگیرند.
نظر شما