چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۳
کد خبر: ۱۱۰۱۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ویژه‌برنامه «چهل‌چراغ» در جوار شهدای گمنام منطقه ۱۶ برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس ویژه‌برنامه «چهل‌چراغ» در جوار شهدای گمنام منطقه ۱۶ برگزار می‌شود. این برنامه در روزهای پنجم و ۱۰ مهرماه از ساعت ۱۶ به ترتیب در بوستان بهمن و بوستان خزانه بخارایی منطقه ۱۶ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

پخش نماهنگ و کلیپ‌هایی از دوران دفاع مقدس، روایتگری و خاطره گویی راویان دفاع مقدس، پخش مستند زندگی مادران چشم‌به‌راه، سخنرانی کارشناسان با محوریت جریان شناسی دفاع مقدس، پاسخ به شبهات و موضوعات آزادسازی خرمشهر و به هم خوردن توازن قدرت به نفع ایران، تشریح عملیات مرصاد، نقش منافقین در تهاجم دشمن به کشور، پذیرش قطعنامه ۵۹۸ و تحولات سیاسی کشور و تجلیل از مادران شهیدان جاویدالاثر محمد فرجیان شرقی و حمیدرضا شفیعی از بخش‌های اصلی این برنامه است. 

تبیین تاریخ دفاع مقدس و پاسخگویی به شبهات جنگ، ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و جریان مقاومت از جمله اهداف برگزاری این برنامه در منطقه ۱۶ عنوان شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند در تاریخ‌های ذکرشده به بوستان‌های بهمن و خزانه بخارایی مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۰۵۸۸۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما