چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۱۴۱
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود
نشست «آیینه‌های ایثار» با مروری بر ادبیات خاطره نویسی زنان در دفاع مقدس با مشارکت امور ادبی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، یکشنبه ۶ مهر در فرهنگ‌سرای امام(ره) برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست «آیینه‌های ایثار» از بسته برنامه‌های «شهر پرستاره» ویژه چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که با تحلیل و بررسی ادبیات خاطره نویسی زنان در دفاع مقدس از کتاب «تا پلاک ۱۴۰» نوشته آذر خزایی، یکشنبه ۶ مهر در فرهنگ‌سرای امام برگزار می‌شود.

شهلا آبنوس، فرزانه قلعه قوند، الهه کسمایی و فرزانه فخریان به عنوان کارشناسان و منتقدان ادبی و همچنین آذر خزایی نویسنده کتاب  در این نشست حضور خواهند داشت.

 در این کتاب نویسنده قلم خود را به پشت جبهه‌ها برده و خاطرات اهالی فرهنگ را از آن روزها جمع آوری کرده است. وی در این اثر با  ارتباط با۱۴۰ نویسنده و هنرمند کشور، آنها را  به نوشتن خاطراتشان ترغیب کرده است.

این مراسم یکشنبه ۶ مهرماه ساعت ۱۴ در فرهنگ‌سرای امام(ره) به نشانی خیابان شهید باهنر. بین سه راه یاسر و جماران. خیابان امیرسلیمانی برگزار می‌شود و همزمان از صفحه رسمی این فرهنگ‌سرا به نشانی imam.farhangsara به صورت زنده پخش خواهد شد.

نظر شما