پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۲۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در آیین «چهل‌چراغ» از مادر چشم‌به‌راه شهید علیرضا دشتی تقدیر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی در آیین «چهل‌چراغ» که دوشنبه هفتم مهرماه ساعت ۱۶ در جوار مزار شهدای غواص گمنام حوزه هنری برگزار می‌شود، از مادر چشم‌به‌راه شهید علیرضا دشتی تقدیر می‌کند.

سخنرانی نادر ملک اندی پژوهشگر و جانباز دفاع مقدس، مداحی حاج حیدر توکل، دکلمه خوانی عارفه شاه علی و نمایش نماهنگ مادران چشم‌به‌راه از بخش‌های این برنامه است که توسط سید ایمان موسوی اجرا می‌شود. همزمان با برگزاری این آیین، ۴۰ عنوان کتاب دفاع مقدس با ۳۰ درصد تخفیف هم به نمایش در می‌آید. همچنین شرکت‌کنندگان در این برنامه به قید قرعه پلاک هم‌عهدی با شهدا را دریافت خواهند کرد. 

شهید جاویدالاثر علیرضا دشتی تا مقطع دوم دبیرستان در رشته ریاضی و در دبیرستان شهید قدمی تحصیل کرد و فروردین سال ۶۲ در عملیات والفجر ۱ و در منطقه شرهانی به شهادت رسید و مادر وی از مادران چشم‌به‌راه به شمار می‌آید که با گذشت ۳۷ سال از شهادت فرزندش، پیکر وی بازنگشته است. 

شرکت در این برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، آزاد است. حوزه هنری انقلاب اسلامی در خیابان حافظ، خیابان سمیه واقع شده است.
مطالب مرتبط
نظر شما