سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۱۰۲۷۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
کمیک‌موشن «چهل سردار» به مناسبت گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و سالروز شهادت محمد جهان‌آرا با هدف معرفی اسطوره‌های دفاع مقدس تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کمیک‌موشن «چهل سردار» با هدف ترویج روحیه ایثار، جهاد، شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس و جریان مقاومت توسط مدیریت محصولات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
 
«چهل سردار» یک روایت دنباله‌دار با یک شخصیت اصلی است که مخاطب در طول داستان ماجراهایی را که برای این شخصیت پیش می‌آید، دنبال می‌کند و شخصیت نیز در روند داستان با یکی از اسطوره‌های شاخص دفاع مقدس برخورد می‌کند. 

داستان این موشن به صورتی طراحی شده است که بخش پایانی آن باز و ناتمام است و از مخاطب خواسته می‌شود تا ادامه آن را با خلاقیت خود بسازد.

این محصول علاوه بر انتشار در شبکه‌های اجتماعی، تا پایان مهر ماه به مناسبت برگزاری مسابقه «چهل سردار» توسط فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی، در سایت فرهنگ‌سرای مجازی به نشانی majazi.farhangsara.ir نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه نیز با مراجعه به این سایت و دریافت اطلاعات بیشتر، فایل متنی خود را ارسال می‌کنند.

مطالب مرتبط
نظر شما