جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۲۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
سرود «یاد شهیدان» اثری مشترک از فرهنگ‌سراهای امید و فردوس به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، رونمایی و در فضای مجازی منتشر شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت چهلمین سالگرد این واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، سرود «یاد شهیدان» با اجرای گروه کر جهاندیدگان «آوای ماندگار» با مشارکت مدیریت فرهنگی هنری مناطق ۵ و ۱۳ رونمایی و در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

شاهرخ تندرو صالح شاعر و بابک ربوخه تنظیم‌کننده سرود «یاد شهیدان» هستند و ملودی این سرود برگرفته از یک قطعه محلی روسی است. 

گروه کر «آواهای ماندگار» توسط فرهنگ‌سرای امید در سال ۱۳۸۳ و با هدف بسترسازی برای حضور پررنگ سالمندان در فعالیت‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی و همچنین توسعه و ارتقای سلامت اجتماعی سالمندان راه‌اندازی شده است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند «سرود یاد شهیدان» از ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس را در ادامه مشاهده کنند و برای بهره‌مندی از سایر برنامه‌های مجازی به صفحات اینستاگرام فرهنگ‌سرای امید به نشانی @farhangsara_omid و فرهنگ‌سرای فردوس به نشانی@ferdosfarhangsaraa   مراجعه کنند.
نظر شما