جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۰۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، داستان‌های تولیدی اعضای کانون ادبی زنگ داستان با عنوان «چفیه» در قالب ویدیوکلیپ خوانش و در فضای مجازی منتشر می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، اعضای کانون زنگ داستان، داستان‌های خود را با موضوع دفاع مقدس، خوانش و با عنوان «چفیه» در قالب ویدیوکلیپ در فضای مجازی منتشر می‌شود.

اعظم السادات ابطحیان نویسنده کتاب «بخاطر دل»، مهرداد عالی نویسنده کتاب «سقوط آزاد» مژگان حضرتیان نویسنده کتاب «دنیای پرتقالی» و مریم صادقی نویسنده کتاب «خیال خاکی»، از جمله اعضای کانون زنگ داستان هستند که با حضور در پردیس تئاتر تهران، داستان‌های خود را با موضوع دفاع مقدس خوانش و پس از تدوین در قالب ویدیوکلیپ در فضای مجازی بارگذاری می‌شود.

ویدیوکلیپ‌های «چفیه» در اینستاگرام فرهنگ‌سرای اخلاق به نشانی @akhlagh.farhangsara و همچنین شبکه نشر مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۴ بارگذاری می‌شود.

اعضای کانون زنگ داستان که از سال 1392 در فرهنگ‌سرای اخلاق فعالیت خود را زیر نظر ابوالفضل درخشنده دارای ۹ کتاب در حوزه داستان نویسی از مقدماتی تا پیشرفته آغاز کرده‌اند، تکنیک‌های نویسندگی و داستان نویسی را فراگرفته و علاوه بر تدریس در تعدادی از فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی، به عنوان نویسنده توانسته‌اند در حوزه داستان نویسی کتاب منتشر کنند.

فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است.

نظر شما