چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۰۳۲۵
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کارگاه آموزشی فرهنگسرای اندیشه به شما پاسخ می‌دهد:
موج سوم کرونا در راه است و خیلی از ما می‌ترسیم که مبادا اسیر کرونا شویم؛ فرهنگسرای اندیشه در کارگاه آموزشی خود آموزش می‌دهد چه بخوریم تا از کرونا پیشگیری شود.
در موج سوم کرونا چه بخوریم تا ایمنی بدن‌مان بالا رود؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، تقریبا هشت ماهی می‌شود که ویروس کرونا مهمان ناخوانده دنیا و کشورمان شده است و افراد زیادی به این ویروس مبتلا شدند و البته به گفته بسیاری از پزشکان، پاییز و زمستان سختی در انتظار مردم ایران است؛ همه انتظار تولید واکسن کرونا را می‌کشند اما تاکنون هیچ خبری از تولید این واکسن نشده است، پس برای اینکه به این ویروس مبتلا نشویم چه باید کرد؟
درست است رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات نکات بسیار مهمی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کووید 19 است اما بسیاری از کارشناسان معتقدند در کنار رعایت این نکات باید خوراکی‌‌های خاصی بخوریم تا سیستم ایمنی بدن‌مان در برابر این بیماری مقاوم شود.
فرهنگسرای اندیشه در آستانه فصل سرما و آغاز موج سوم بیماری کرونا، کارگاه آموزشی متفاوتی را برگزار می‌کند و در آن قصد دارد خوراکی‌های مناسب روزهای کرونا را به مردم معرفی کند. شرکت‌کنندگان در این دوره یاد می‌گیرند که برای پیشگیری از ابتلا به کرونا چه چیزهایی بخورند و چگونه بدن‌شان را مقاوم کنند. حتی اگر کسی به این ویروس مبتلا شداز چه غذاها و چه نوشیدنی‌هایی استفاده کند تا زودتر بهبود یابد.
این کارگاه آموزشی با عنوان «اصول آشنایی با خوراکی‌های زمان کرونا و پساکرونا» زیر نظر خانم دکتر شیرزایی، مدرس و کارشناس صداوسیما برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه آموزشی باید روز 9 مهرماه از ساعت 15 با رعایت پروتکل های بهداشتی در فرهنگسرای اندیشه حضور پیدا کنند. شعار اصلی این کارگاه آموزشی یک جمله است: «تنها یک وعده آرامش در این دوران کافیست»
فرهنگسرای اندیشه در خیابان شریعتی،نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی واقع است.
نظر شما