جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۱۳
کد خبر: ۱۱۰۳۲۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
ویژه‌برنامه «چهل‌چراغ» به همت فرهنگ‌سرای ابن‌سینا با تجلیل از خانواده شهید جاویدالاثر محمد ولدخانی در کنار مزار شهدای گمنام مسجد قدس در منطقه ۲ برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با هفته دفاع مقدس، فرهنگ‌سرای ابن‌سینا با محوریت هم‌عهدی با شهدا و تکریم مادران چشم‌به‌راه شهدای جاویدالاثر ویژه‌برنامه «چهل‌چراغ» را چهارشنبه ۹ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در جوار مزار شهدای گمنام مسجد قدس در منطقه ۲ برگزار می‌کند. 

در این مراسم ضمن تجلیل از مادر شهید محمد ولدخانی، حجت‌الاسلام مکی به روایتگری دفاع مقدس می‌پردازد. همچنین سخنرانی و پرسش و پاسخ با موضوع جریان شناسی انقلاب با حضور حمید شیعی از دیگر بخش‌های این برنامه است. مداحی، توزیع پلاک هم‌عهدی با شهدا و برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس با ۳۰ درصد تخفیف نیز برای این ویژه‌برنامه در نظر گرفته شده است. 

رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا الزامی است و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به مسجد قدس واقع در شهرک قدس (غرب)، بلوار دریا، چهارراه قدس مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۳۶۶۳۶۶ روابط عمومی فرهنگ‌سرای ابن‌سینا تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما