شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
آرنولد شوارتزنگر بازیگر قدیمی و اکشن سینمای هالیوود که مقاطعی را د رعصه سیاست گذراند بههمراه کلینت ایستوود در فیلم «گریه ماچو» نقش آفرینی می کنند.
کلینت ایستوود، کارگردان «گریه ماچو» شدبه گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛ کلینت ایستوود برنامه دارد تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم سینمایی «گریه ماچو» را برای کمپانی برادران وارنر انجام دهد. او قرار است به نقش‌آفرینی در این فیلم هم بپردازد.

ال رادی و جسیکا میر به همراه تیم مور و ایستوود تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه هستند. این فیلم بر اساس رمانی نوشته ریچارد ناش ساخته خواهد شد. ناش به همراه نیک شینک در نوشتن فیلمنامه این اثر با یکدیگر همکاری می‌کنند.

این پروژه سینمایی، در سال ۲۰۱۱ در طول جشنواره فیلم کن معرفی شد. نیویورک تایمز آن زمان گزارش داد، فیلمی با بازی آرنولد شوارتزنگر به کارگردانی برد فورمن که در نیو مکزیکو فیلمبرداری می‌شود، ساخته خواهد شد. کلینت ایستوود در گذشته هم به کارگردانی این پروژه تمایل داشت، اما آن را به دلیل  مشغله ساخت «استخر مرده» رد کرد.

سینمایی «گریه ماچو» داستان یک تعلیم دهنده اسب را روایت می‌کند که برنامه می‌ریزد با ربودن یک پسر مکزیکی از مادرش در مکزیکو و تحویل دادن آن به پدرش در تگزاس، ۵۰ هزار دلار به جیب بزند.

کلینت ایستوود که در ماه می امسال ۹۰ ساله شد، به فیلمبرداری سریع فیلمهایش معروف است. او سال ۲۰۱۸ در فیلم سینمایی «مول» نقش آفرینی کرد و سال گذشته نیز فیلم «ریچارد جول» را ساخت که مورد تحسین قرار گرفت. این فیلم داستان یک نگهبان در المپیک سال ۱۹۹۶ را روایت می‌کند که به اشتباه به بمب گذاری محکوم شده بود.

ایستوود تا کنون ۴ جایزه اسکار دریافت کرده است که دو مورد از آن‌ها برای کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم «بچه میلیون دلاری» و دو مورد دیگر برای کارگردانی و تهیه کنندگی «نابخشوده» است. 
نظر شما