جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۱۱۰۵۱۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
در پی استقبال مخاطبان از مسابقات و کارگاه‌های «مجری شو» که در قالب دو دوره در فرهنگ‌سرای خاتم(ص) برگزار شد، همایش فن بیان و گویندگی با حضور علاقه‌مندان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در پی استقبال مخاطبان از مسابقات و کارگاه‌های «مجری شو» که در قالب دو دوره در فرهنگ‌سرای خاتم(ص) برگزار شد، همایش فن بیان و گویندگی با حضور علاقه‌مندان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. این برنامه با هدف استعدادیابی و آموزش گویندگی و افزایش مهارت‌های ارتباطی شهروندان، با حضور فرامرز کجویی از پیشکسوتان رادیو و کارشناس رسانه، در دو بخش میزبان گروه کودک و نوجوان شامل ۸ تا ۱۸ سال و گروه بزرگسالان شامل افراد ۱۸ سال به بالاست.

همایش فن بیان و گویندگی این امکان را برای علاقه‌مندان به مجری‌گری و گویندگی فراهم می‌کند تا استعداد خود را به آزمون بگذارند و علاوه بر یادگیری فنون و مهارت‌های ارتباطی، توانایی خود را در این دوره ارزیابی کرده و گام‌های نخست را در مسیر مورد علاقه‌شان بردارند.

این همایش روز سه‌شنبه ۱۵ مهر از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فرهنگ‌سرای خاتم(ص) واقع در بزرگراه آیت‌الله سعیدی، خیابان پژاند، بوستان لواسانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۸۱ تماس بگیرند.

مطالب مرتبط
نظر شما