سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۰۵۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
تابلوی عاشورایی «کآرام جان می‌رود» اثری از محمدرضا محمدحسین که از آغاز محرم در فرهنگ‌سرای رسانه در حال تولید است، همزمان با اربعین حسینی برای احداث مدرسه‌ای در استان خوزستان به فروش می‌رسد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ترسیم تابلوی عاشورایی «کآرام جان می‌رود» توسط محمدرضا محمدحسین از نقاشان برجسته سبک قهوه‌خانه‌ای و از شاگردان استاد عباس بلوکی‌فر از ابتدای محرم در فرهنگ‌سرای رسانه آغاز شد. حرکتی که از همان ابتدا قرار بود در اربعین حسینی با فروش اثر در راه حرکتی حسینی به اتمام برسد.

این اثر ارزشمند به همت فرهنگ‌سرای رسانه با مشارکت «موسسه مردم نهاد مهر گیتی» و «سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس»، به نفع مدرسه‌سازی رونمایی شده و به حراج گذاشته می‌شود. در این رویداد که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام موسسه مردم نهاد مهرگیتی پوشش داده می‌شود، قرارداد ساخت مدرسه‌ای در استان خوزستان امضا خواهد شد.

فروش تابلوی عاشورای «کآرام جان می‌رود» برای احداث مدرسه‌ای در استان خوزستان

آیین رونمایی و فروش تابلوی عاشورایی کآرام جان می‌رود پنجشنبه ۱۷ مهرماه، ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می‌شود. 

این آیین را به صورت زنده از صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh و صفحه اینستاگرام موسسه مردم‌نهاد مهر گیتی به نشانی @mehrgiti دنبال کنید.
مطالب مرتبط
نظر شما