چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۴
کد خبر: ۱۱۰۶۰۸
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
همزمان با روز جهانی کودک، فرهنگ‌سرای خانواده پادکست «هم‌پیمان شویم» با صدای لیلا کعبی را تولید و در فضای مجازی منتشر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با روز جهانی کودک، فرهنگ‌سرای خانواده پادکست «هم‌پیمان شویم» با صدای لیلا کعبی را تولید و در فضای مجازی منتشر کرد. کعبی مدرس نقاشی کودک در فرهنگ‌سرای خانواده و پایه گذار آموزش نقاشی بر مبنای مفاد پیمان نامه حقوق کودکان است.

در این پیام صوتی به موضوعاتی چون جهان شایسته کودکان به عنوان سرمایه ملی، پاسداشت حقوق کودکان، نقش خانواده، معلمان مراکز آموزشی و فرهنگی در بالندگی شخصیت کودک و گرامی داشت روز جهانی کودک با توجه به شیوع ویروس کرونا پرداخته شده است.

همچنین به مناسبت روز جهانی کودک مسابقه قصه‌گویی و نقالی (راویان کوچک)، مسابقه خاطره‌نویسی (خیال پرواز کودکی)، مسابقه نقاشی (کودکانه‌های من) با موضوع بازگشایی مدارس، خاطرات ایام کودکی، پیاده‌روی اربعین با خانواده در سال‌های گذشته، اربعین امسال، زیارت مجازی و کرونا به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ١١و با مشارکت فرهنگ‌سرای خانواده برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به نشانی 11_ejtemaei@ تا ۲۷ مهرماه است.

انتشار کلیپ آموزش ساخت کاردستی ماسک توسط کبری فلاح از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت روز جهانی کودک است.

شهروندان برای بهره‌مندی از برنامه‌های یادشده می‌توانند به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای خانواده به نشانی Farhangsara_khanevade @ مراجعه کنند.
نظر شما