شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۸
کد خبر: ۱۱۰۷۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌کند
فرهنگ‌سرای گلستان برنامه «یک آیه یک قصه» را در قالب قصه‌نویسی با هدف شناخت مفاهیم قرآن کریم و رشد تفکر ویژه دانش‌آموزان چهارم تا ششم ابتدایی شنبه‌های هر هفته در فضای مجازی برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فرهنگ‌سرای گلستان برنامه «یک آیه یک قصه» را در قالب قصه‌نویسی با هدف شناخت مفاهیم قرآن کریم و رشد تفکر ویژه دانش‌آموزان چهارم تا ششم ابتدایی شنبه‌های هر هفته در فضای مجازی برگزار می‌کند.

این برنامه با رویکرد ترویج و تشویق کودکان به تعالیم دینی و قرآنی و بهره‌گیری آنها در زندگی فردی و اجتماعی در قالب قصه‌نویسی کودکان با توجه به مفاهیم اجتماعی هر هفته با یک آیه جدید برگزار می‌شود. همچنین کارشناس قرآنی مرکز به منظور تفسیر و راهنمایی شرکت‌کنندگان پاسخگو است.

شرکت‌کنندگان در اولین نوبت این کارگاه می‌توانند با الهام از آیه یکم سوره همزه «ویل لکل همزه لمزه» با موضوع «نهی از عیب‌جویی و طعنه زدن» قصه‌های خود را به شماره واتساپ ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ ارسال کنند.

قصه‌های برگزیده در فضاهای مجازی فرهنگ‌سرا و شبکه‌های اجتماعی با نام شرکت‌کننده، آموزگار و دبستان منتشر خواهد شد.

فرهنگ‌سرای گلستان در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک واقع شده و شماره تلفن ۷۷۸۲۶۴۷۵ داخلی ۲۱۲ برای آگاهی بیشتر اعلام می‌شود.

نظر شما