سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۰۹۲۵
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
معرفی اسطوره‌های دفاع مقدس در «چهل سردار»
مسابقه تکمیل داستان «چهل سردار» بر اساس «کمیک‌موشنی» با همین عنوان همزمان با سالروز شهادت محمد جهان‌آرا منتشر شده است؛ علاقمندان برای شرکت در این مسابقه تا ۱۳ آبان ماه فرصت دارند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهلت ارسال آثار برای مسابقه «چهل سردار» که به همت فرهنگ‌سرای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، تمدید شد. در این مسابقه از شرکت‌کنندگان دعوت شده است که کمیک موشن «چهل سردار» که به بیان داستانی از سردار محمد جهان‌آرا اختصاص دارد را ببینند. این محصول با صدای علی سلیمانی بازیگر تئاتر و تلویزیون تولید شده است. داستان این موشن به صورتی طراحی شده که بخش پایانی آن باز و ناتمام است و از مخاطب خواسته می‌شود تا ادامه آن را با خلاقیت خود به رشته تحریر درآورد و به دبیرخانه ارسال کند. 

پس از بررسی و داوری آثار برگزیده انتخاب می‌شود و شماره بعدی بر اساس خلاقانه‌ترین داستان ساخته و دنبال خواهد شد. ایده‌های متنی باید تا ۱۳ آبان و حداکثر در ۳۰۰ کلمه و در قالب فایل ورد (word) با فونت Bzar سایز ۱۲  از طریق  majazi.farhangsara.ir بارگذاری شود.

برترین ایده این مسابقه و برگزیده نخست از جایزه ۵ میلیون ریالی و ۱۰ ایده برتر هر کدام مبلغ ۲ میلیون ریال بهره‌مند خواهند شد. «چهل سردار» عنوان محصولی در قالب کمیک استریپ (موشن) دنباله‌دار درباره اسطوره‌های دفاع مقدس است.
 
پیش از این مهلت ارسال این اثر تا پایان مهرماه اعلام شده بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۵۵۴۰۸۶۵۷ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط
نظر شما