پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۱۰۹۶۷
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
به مناسبت هفته نيروي انتظامي و با هدف پاسداشت تلاش ها و رشادت هاي حافظان امنیت، مدیر و کارکنان خانه فرهنگ امام علی(ع) با حضور در کلانتري 151 یافت آباد از خدمات کارکنان ناجا در برقراري امنيت شهروندان تقدير کردند.

تجلیل از حافظان امنیت به مناسبت هفته نیروی انتظامی درمنطقه 18به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت هفته نيروي انتظامي و با هدف پاسداشت تلاش ها و رشادت هاي حافظان امنیت، مدیر و کارکنان خانه فرهنگ امام علی(ع) با حضور در کلانتري 151 یافت آباد از خدمات کارکنان ناجا در برقراري امنيت شهروندان تقدير کردند.

 دراین دیدار علی اکبر اسماعیلی مدیر خانه فرهنگ امام علی (ع) گفت: تخلف و رعایت نکردن قوانین همواره در جامعه وجود دارد و جهادگران نیروی انتظامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به تامین امنیت و آرامش شهروندان می‌پردازند.

در این نشست سرهنگ سید رضا موسوی رئیس کلانتری 151 یافت آباد نیز ضمن قدردانی از همکاری‌ خانه فرهنگ امام علی(ع) با مجموعه نیروی انتظامی، بر آمادگی پلیس برای بهبود این روند و تلاش برای کاستن از آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

در این دیدار از سوی مدیر خانه فرهنگ امام علی(ع) و همکاران خانه فرهنگ رشد با اهدای لوح تقدیر از سرهنگ موسوی رئیس کلانتری151 یافت آباد و خانم سرگرد حضرتی پور معاون اجتماعی کلانتری تجلیل شد.

این برنامه روز چهار شنبه 30 مهر ماه ساعت 10 در محل کلانتری 151 یافت آباد برگزار شد .

نظر شما