پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۱۰۹۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات، چهارشنبه ۳۰ مهر با حضور جمعی از مدیران ارشد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، طی مراسمی که با حضور آیت ایزدیان رییس کمیته انتصابات و مشاور عالی رییس سازمان فرهنگی هنری، مهدی وکیل پور مدیر کل حوزه ریاست، محمد امینی معاون برنامه ریزی سازمان فرهنگی هنری و جمعی از دیگر مدیران و همکاران فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار شد، از خدمات پوریا سیم‌چی سرپرست قبلی فرهنگ‌سرا تجلیل و علی صادقی مديرعامل موسسه رشد و شكوفايی جوان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حفظ سمت و با حکم حجت‌الاسلام امرودی رییس سازمان به عنوان سرپرست فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات معرفی شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

شایسته است با روحیه انقلابی در جهت تحقق منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به ویژه موضوعات مطروحه در« بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی»، ضمن رعایت قوانین، مقررات و کرامت اخلاقی و با حسن تدبیر و تعامل مؤثر و مثبت، نسبت به جلب مشارکت و همکاری نهادهای دولتی، شهری و تشکل‌های مردمی و نیز بهره‌گیری از نقطه نظراتِ اندیشمندان، متخصصان و نخبگان در زمینه توسعه و ارتقای زیر ساخت های نرم افزاری، سخت افزاری و شبکه ای مراکز تحت پوشش سازمان، تهیه و ارایه بسته های آموزشی جهت به روز رسانی مهارت های کارکنان سازمان در حوزه تولید محصولات و آموزش های ویژه فضای مجازی، تولید محتوای غنی و اثر گذار در خصوص فرهنگ استفاده شایسته از فضای مجازی و راه های پیشگیری از آسیب ها و تهدید های موجود و نیز اجرای برنامه های فاخر، جذاب و تاثیر گذار فرهنگی و هنری با رویکرد دینی، ملی و انقلابی در جهت «ارتقای معنویت و اخلاق اسلامی »، « افزایش بینش و بصیرت انقلابی » و « توسعه نشاط و امید اجتماعی» اهتمام ورزید.

علی صادقی دانش آموخته کارشناسی ارشد آمار و علوم داده دانشگاه شهید بهشتی تهران است. از سوابق کاری وی می توان به رییس دانشگاه علمی کاربردی مرکز فناوری اطلاعات و شهر هوشمند شهرداری تهران، طراح و رییس مرکز رصد خانه شهری تهران، رییس مرکز آمار سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و ... اشاره کرد. وی هم اکنون مدیرعامل موسسه رشد و شکوفایی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز هست.


نظر شما