جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۸
کد خبر: ۱۱۱۰۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
رئیس بسیج جامعه زنان کشور گفت: مباحث جمعیتی و افزایش جمعیت یکی از مهمترین مواردی بوده که بسیج زنان درباره آن با مجلس تعامل داشته و به منظور افزایش جمعیت نیز طرح‌هایی را در این زمینه داده‌ایم

ارائه طرح های افزایش جمعیت توسط بسیج زنان به مجلسبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مینا بیابانی در خصوص همکاری بسیج جامعه زنان با مجلس به ویژه فراکسیون زنان گفت: تاکنون جلسات و تعاملاتی با نمایندگان مجلس در راستای طرح‌ها و مسائل حوزه زنان و خانواده داشته‌ایم و بر لزوم اجرای طرح‌های مشترک در این زمینه نیز تاکید شده است.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور در خصوص حوزه کودک نیز عنوان کرد: یکی از عرصه‌هایی که بسیج جامعه زنان در آن فعالیت دارد، مهدهای قرآنی کودکان است. در همین راستا و به منظور فعالیت تخصصی در حوزه کودک صحبت‌ها و جلساتی را با مجلس و فراکسیون زنان برای ارتقا فعالیت بسیج در حوزه مهدهای قرآنی داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: بسیج جامعه زنان دارای سه هزار مهد قرآنی در سراسر کشور است و این مهدها سال‌هاست که در حال فعالیت و تولید محتوا هستند. تولید کتب آموزشی مخصوص کودکان ۳ تا ۵ سال و ۵ تا ۶ سال از جمله اقدامات مؤثر بسیج در حوزه کودک بوده است.

رئیس بسیج جامعه زنان ادامه داد: به علاوه یکی از موضوعات مهم در حوزه کودک آموزش مربیان بوده و به همین منظور نیز همواره دوره‌های آموزشی برای مربیان برگزار کرده‌ایم. برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش شاخص‌های تربیت فرزندان به والدین نیز از اقدامات بسیج در حوزه کودک است.

بیابانی تاکید کرد: یکی از اقدامات ما برای ارتقا فعالیت خود در حوزه کودک همکاری با دیگر نهادها است. در همین راستا نیز در جلسه با شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و نمایندگان مجلس در خصوص ارتقا فعالیت در حوزه کودک برنامه‌ریزی هایی انجام شده است. این همکاری نیز در زمینه تولید محتوا و تولید کتب کودکان است.

به نقل از مهر وی افزود: مباحث جمعیتی و افزایش جمعیت یکی از مهمترین مواردی بوده که بسیج زنان درباره آن با مجلس تعامل داشته و به منظور افزایش جمعیت نیز طرح‌هایی را در این زمینه داده‌ایم. در این طرح‌ها تمرکز ما بر اقناع خانواده‌ها برای افزایش فرزندآوری از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی است.

نظر شما