جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۶
کد خبر: ۱۱۱۱۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
پردیس تئاتر تهران آیین رونمایی از برنامه «رادیو دراما» را دوشنبه ۱۲ آبان ماه با رونمایی از ۱۵ نمایش رادیویی برگزار می‌کند.
پردیس تئاتر تهران با ۱۵ نمایش رادیویی از «رادیو دراما» رونمایی می‌کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پردیس تئاتر تهران آیین رونمایی از برنامه «رادیو دراما» را دوشنبه ۱۲ آبان ماه ساعت ۹ با رونمایی از ۱۵ نمایش رادیویی برگزار می‌کند. «رادیو دراما» به همت قرارگاه جهادی تئاتر کودک راه‌اندازی خواهد شد و هدف آن تولید و انتشار نمایش‌های رادیویی در فضای مجازی است. 

در آیین رونمایی از «رادیو دراما» که با حضور کارگردانان، صداپیشگان و نویسندگان تئاتر مانند آنوشا خرمدل، علیرضا دهقان، رضا فقیهی، احسان محمدی و گروه‌های نمایشی مانند کانون رادیو جوان، گروه الف مثل احساس، گروه نماهنگ و... و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود، مقرر است تا از ۱۵ نمایش رادیویی به نام‌های قصه نخودی، نازی و عروسک‌ها، مهمان سحری، دوستان مهربان، مار بدجنس، فیل در تاریکی، فال کوزه، راه و بیراه و... رونمایی و برنامه‌های رادیو دراما به طور رسمی آغاز شود.

این نمایش‌ها در فضاهای مجازی پردیس تئاتر تهران شامل کانال آپارات این مرکز به نشانی aparat.com/almbkhsh و صفحه اینستاگرام به نشانی pardistheatertehran منتشر می‌شود. 

رادیو دراما از فعالیت‌های پردیس تئاتر تهران در حوزه فضای مجازی است که با توجه به وضعیت درگیری جامعه و مخاطبان تئاتر با بیماری کرونا آغاز شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۰۳۴۱۹۸ تماس بگیرند. 
مطالب مرتبط
نظر شما