پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۱۱۸۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴
مهلت ارسال آثار به جشنواره «خوبی، زیباست» با موضوع مصادیق اخلاق شهروندی تا ۳۰ آبان ماه تمدید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مهلت ارسال آثار به جشنواره «خوبی، زیباست» که به همت فرهنگ‌سرای اخلاق با موضوع مصادیق اخلاق شهروندی و با هدف به تصویر کشیدن ایده‌های شهروندی در فضای مجازی برگزار می‌شود، تا ۳۰ آبان ماه تمدید شد. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در سه رشته عکس نوشته، ویدئوکلیپ و استوری موشن، آثار خود را در پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۲۱۶۵۴۵۷۸۴ ارسال کنند. 

نهادینه کردن تجلی اخلاق شهروندی، احترام به حقوق دیگران، بهبود فرهنگ شهروندی از جمله نوع‌دوستی، مهربانی، همسایه داری، صله رحم، احسان و کرم، امید به آینده و شادمانی، صبر و بردباری، وفای به عهد، سخاوتمندی، انصاف، گذشت، خردورزی، حفظ آبروی دیگران و احترام به والدین مضامینی هستند که شرکت‌کنندگان می‌توانند برای آثار خود برگزینند. 

پس از پایان مهلت ارسال، آثار رسیده در رشته‌های مختلف بر اساس شاخصه‌های خلاقیت در تولید آثار، انتقال مفهوم و کیفیت تولیدات توسط هیئت داوران بررسی می‌شود و نفرات برتر انتخاب و در مراسمی هدایای آنها شامل جوایز نقدی تا ۷ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود. 

دبیرخانه جشنواره «خوبی، زیباست» در فرهنگ‌سرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار واقع است و شماره تلفن ۳۳۳۵۵۰۳۶ آماده پاسخگویی به سؤالات شهروندان است.

مطالب مرتبط
نظر شما