جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۲۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
در راستای محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر (ص)؛
به مناسبت سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) و در راستای مبارزه با اهانت‌های دشمنان به حضرت خاتم الانبیاء (ص)، همایشی متفاوت در شهرک غرب برگزار می‌شود.
همایش اعتراضی با خودروبه گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛ همایش بزرگ «خودرویی» در روز ولادت رسول اعظم (ص) و حضرت صادق (ع) برگزار می‌شود. این همایش ۱۳ آبان مصادف با روز استکبارستیزی است.

خانواده بزرگ مجتمع امام صادق (ع) در این روز، با تجمعی خودرویی، هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت خاتم الانبیاء (ص) را محکوم می‌کنند. البته طراحی همایش به گونه ایست که تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ... رعایت می‌شود.


این مراسم به همت قرارگاه فرهنگی مکتب الصادق (ع) تدارک دیده شده است. در این همایش ابتدا خودرو‌ها ساعت ۹ صبح، مقابل مدرسه امام صادق (ع) واقع در میدان کوثر تجمع خواهند کرد. سپس پرچم‌های «لبیک یا رسول الله» و «صادق آل محمد صلی الله علیهم اجمعین» توزیع خواهد شد.

در ادامه برنامه، خودرو‌ها حرکت می‌کنند و با پخش مولودی‌های مناسبتی، سرود‌های حماسی و استکبار ستیزانه از اتومبیل مرکزی جوی شاد و حماسی در خیابان‌های آن منطقه ایجاد می‌شود. سپس حاضران در این همایش در پارکینگ مجموعه «اریکه ایرانیان» واقع در خیابان فرحزادی توقف می‌کنند.

پرچم سوزی و سوزاندن آدمک جنایتکاران مستکبر عالم، رژه حماسی، سخنرانی و مولودی خوانی و قرائت قطعنامه پایانی دانش آموزی از دیگر بخش‌های همایش بزرگ «خودرویی» مدرسه امام صادق (ع) است.

پیش از این دبیرستان امام صادق (ع) در عید سعید غدیر خم و اربعین اباعبدالله الحسین (ع) با همراهی ویژه مردم همایشی مشابه برگزار کرد.
نظر شما