جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۰
کد خبر: ۱۱۱۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
پویش مردمی «جرم بزرگ» به همت فرهنگ‌سرای رسانه به جریان افتاد و در سومین روز با حمایت چهره‌های شناخته شده فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با استقبال صدها نفر روبه‌رو شده است.
حضور چهره‌های شناخته شده در پویش «جرم بزرگ»/ صدها نفر با پیوستن به این پویش از پیامبر مکرم اسلام حمایت می‌کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، توهین نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام موجی از انتقادات را به همراه داشت؛ این انتقادات با حمایت امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، رنگ و بوی  بیشتری به خود گرفت و میلیون‌ها مسلمان از سراسر دنیا این اقدام را محکوم کردند.

فرهنگ‌سرای رسانه از همان روزهای ابتدایی اهانت دوباره شارلی  ابدو به سلحت پیامبر اسلام، پویش جرم بزرگ را راه‌اندازی کرد و از فعالان عرصه‌های فرهنگی و رسانه‌ای  دعوت کرد تا به این پویش بپیوندند.

 پویش «جرم بزرگ» پس از حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت‌کنندگان، دوباره شکل جدی‌تری به خود گرفته است. در این بین، جمع زیادی از هنرمندان و ورزشکاران نیز حمایت خود از پیامبر مکرم اسلام را اعلام کرده و ضمن پیوستن به این پویش، در صفحات مجازی خود نیز آن را اطلاع‌رسانی کردند.

حضور چهره‌های شناخته شده در پویش «جرم بزرگ»/ صدها نفر با پیوستن به این پویش از پیامبر مکرم اسلام حمایت می‌کنند
از بین چهره‌هایی که تاکنون به این پویش پیوسته‌اند می‌توان به چهره‌های رسانه‌ای چون قاسم صرافان شاعر آیینی، سیدعلی احمدی تهیه‌کننده، محمود رضوی تهیه‌کننده، حامد جوادزاده کارگردان، محمد سلوکی و مژده لواسانی مجری، حسین فرح‌بخش تهیه کننده و کارگردان سینما و میکائیل دیانی مستندساز اشاره کرد. علاوه براین، جمعی از چهره‌های علمی همچون عماد افروغ جامعه‌شناس، غلامعلی افروز روانشناس و ... به این پویش پیوستند. حجت الاسلام سیدسعید لواسانی امام جمعه لواسان نیز به تازگی حمایت خود از این پویش را اعلام کرده است.

همچنین ورزشکارانی چون فرشاد پیوس، محمد منصوری و محمدرضا مهدوی نیز بدر صفحه‌های شخصی خود با انتشار پوستر «جرم بزرگ»، توهین رییس جمهور فرانسه را محکوم کرده‌اند.

به مناسبت هفته وحدت و در آستانه میلاد مبارک  پیامبر اکرم(ص)، روزانه صدها نفر از مردم به دایرکت فرهنگ‌سرای رسانه پیام داده و خواستار پیوستن به این پویش هستند.

برای پیوستن به این پویش نام و عکس خود را به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh ارسال کنید.
نظر شما