سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۶
کد خبر: ۱۱۱۳۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
تفاهم نامه همکاری بین حوزه علمیه خواهران استان تهران با دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران به منظور استفاده از ظرفیت طلاب خواهر در ترویج سبک زندگی اسلامی، تربیت مبلغ و مشاور منعقد شد.

استفاده از طلاب خواهر در ترویج سبک زندگی اسلامیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت الاسلام کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با حجت الاسلام شیخ الاسلامی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام شیخ الاسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی شعبه تهران اهداف و مسئولیت هایی بر عهده دارد که بعضی از آن اهداف شامل تمرکز بر موضوع سبک زندگی در حیطه پژوهش، تربیت مبلغ و مشاور می شود.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران ادامه داد: برای تعامل بیشتر با مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران که به حق در رصد و پایش شهودی، تخصص ویژه ای در مسائل جامعه دارد، باید حلقه‌هایی ایجاد شود و از افراد تحلیل گر در این فضا استفاده شود.

همچنین در ادامه حجت الاسلام کبیریان ضمن بیان ظرفیت ها و توانمندی های طلاب خواهر، ابراز داشت: حضور کارآمد طلاب و اساتید حوزه های علمیه خواهران استان تهران در میدان عمل، بسیار حائز اهمیت است و می تواند جامعه را در رسیدن به اهداف متعالی یاری نماید.

یادآور می شود در پایان تفاهم نامه ای میان دو مجموعه برای همکاری بیشتر منعقد شد.

نظر شما