چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۴
کد خبر: ۱۱۱۳۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
«گرتا تونبرگ» نوجوان فعال محیط زیست در کنایه به سخنان تحقیرآمیز ترامپ در سال ۲۰۱۹، در توئیتر رئیس جمهور آمریکا را به آرامش و خونسردی فراخواند.
کنایه سنگین دختر نوجوان محیط‌زیستی به ترامپ: خونسرد باش دونالد!
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر به نقل از گاردین، به دنبال توئیت ترامپ که در آن با حروف بزرگ خواهان توقف شمارش آرا شده، «گرتا تونبرگ» نوجوان سرشناس فعال محیط زیست او را به آرامش و خونسردی دعوت کرد.

این دختر نوجوان با اشاره به توئیت ترامپ که خواستار توقف شمارش آرا شده نوشت: چه مضحک! دونالد باید روی خشم و عصبانیت خود کار کند بعد هم باید با یک دوست بنشیند و یک فیلم قدیمی تماشا کند...خونسرد باش دونالد! خونسرد!

کنایه سنگین دختر نوجوان محیط‌زیستی به ترامپ: خونسرد باش دونالد!به فاصله کمی از انتشار، این توئیت در بسیاری از رسانه‌ها منتشر و در توئیتر نیز بیش از ۳۰۰ هزار بار بازتوئیت شد.
ترامپ در سال ۲۰۱۹ بعد از سخنرانی این دختر نوجوان فعال محیط زیست در سازمان ملل، در توئیتی خطاب به «گرتا تونبرگ» نوشت: چه مضحک! گرتا باید روی خشم و عصبانیت خود کار کند بعد هم باید با یک دوست بنشیند و یک فیلم قدیمی تماشا کند...خونسرد باش گرتا! خونسرد!

کنایه سنگین دختر نوجوان محیط‌زیستی به ترامپ: خونسرد باش دونالد!حالا «گرتا تونبرگ» سر بزنگاه دونالد ترامپ را گیر آورد و رئیس‌جمهور آمریکا را با همان جملات خودش درهم کوبید.
این مشاجره از زمانی آغاز شد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا رسما ایالات متحده را از توافق‌نامه آب و هوایی پاریس خارج کرد که با انتقادات بی شمار فعالان و دوستداران محیط زیست در سراسر جهان مواجه شد.

می‌گویند «انتقام» بشقابی است که باید سرد سرو شود. «گرتا تونبرگ» نوجوان فعال محیط زیست زمانیکه از سوی مجله تایم به عنوان چهره سال انتخاب شد، مورد تمسخر ترامپ واقع شد، حالا او پس از ۱۱ ماه انتظار، انتقام خود را از دونالد گرفت!
نظر شما