شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۱۴۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
دفتر نهاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه جامع علمی کاربردی از مدیریت و پرسنل پردیس تئاتر تهران به خاطر برگزاری برنامه «در سوگ مهر» تجلیل کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراسم تجلیل از مدیریت و پرسنل پردیس تئاتر تهران به خاطر برگزاری برنامه «در سوگ مهر» با حضور سیدصفی رمضانی معاون نهاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مجید خسروان مدیر هییت‌های مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)در دانشگاه جامع علمی کاربردی، ۱۸ ابان در پردیس تئاتر تهران برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حاج سیدصفی رمضانی ضمن تمجید از عملکرد همکاران پردیس در برگزاری برنامه، فرهنگ را در راس مسائل جامعه عنوان و اذعان داشت متولیان فرهنگی به خصوص در عرصه تئاتر و سینما باید تلاش بیشتری نشان دهند.

وی در قسمت دیگری از سخنانش فرهنگ غرب را یک فرهنگ صرفا مادی عنوان و فرهنگ ناب و الهی و اصیل اسلامی را بهترین جایگزین آن معرفی کرد. ایشان در ادامه ترامپ را نماینده فرهنگ مادی غرب عنوان داشت که به خاطر پول و کسب درآمد به هر کاری تن میداد و ازشهید سردار سلیمانی را نیز نماینده فرهنگ ناب و اصیل اسلامی در عصر حاضر نام برد که پس از ۴۰ سال مجاهدت در جبهه حق سرانجام به آرزویش رسید و به خیل یاران ابا عبدالله (ع) ملحق شد.

تقدیر از مدیریت و پرسنل پردیس تئاتر تهران در دانشگاه جامع علمی کاربردی
رمضانی در ادامه پاسداشت الگوها و ارزش‌های اصیل دینی و اسلامی را وظیفه هنرمندان و فعالان فرهنگی عنوان داشت و از مدیریت و پرسنل پردیس تئاتر بخاطر برنامه‌های مذهبی برگزار شده تجلیل کرد.

حسین عالم بخش مدیر پردیس تئاتر تهران در ادامه ضمن تقدیر از تلاش همکاران به تبیین اهم فعالیت‌های پردیس تئاتر تهران پرداخت و بر ادامه برنامه‌های این پردیس با وجود مشکلات اظهار امیدواری کرد. اهدا هدایا و عکس یادگاری پایان بخش این مراسم بود.

نظر شما