پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۴۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
توسط فرهنگ‌سرای معرفت برگزار می‌شود
نمایشگاه مجازی پوستر با موضوع «حفاظت از زمین با استانداردها» با هدف حفاظت از محیط زیست در نگارخانه فرهنگ‌سرای معرفت برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه مجازی پوستر با موضوع «حفاظت از زمین با استانداردها» به همت سازمان ملی استاندار ایران و همکاری سازمان شهرداری تهران (فرهنگ‌سرای معرفت) از ۲۰ آبان ۹۹ در نگارخانه مجازی معرفت برگزار می‌شود.

شعار روز جهانی استاندارد امسال حفاظت از زمین با استانداردها بوده است که تاکید بر بازسازی اقتصاد و حفاظت از حیات در حین مراقبت از سیاره برای نسل‌های آینده دارد.

گفتنی است در این نمایشگاه ۵۳ اثر از هنرمندان گرافیست از جمله محمد داوودی، عیسی احمدی، سعید حسنی، فرید شهیدی نژاد و محمدصادق رهبانی، مصطفی راد، محمد رحیمیان، لیلا منطقی، نفیسه حسینیان، محمد رضابیگی، فائزه خلج، فرناز کاویانی، ریحانه محمدی، امیرحسین عارفی پور، غزاله علی سیرت، محسن جعفری، مهتاب رحیمی، محمد خدادادی، محدثه یعقوبی، لیلا مشکین، متین اعتباریان، سمیرا ابراهیمی، سعید حیاتی پور، طاهره حیاتی پور، مینا فلام احمدی، مهسا مددخواه، سعید حیدری، ژیلا شجاعی، مسعود محمدزاده، فرشاد فشندی، عارفه سادات، زهرا اصلانی به نمایش در خواهد آمد.

آثار ارائه شده در این نمایشگاه پس از ارسال فراخوان مسابقه از سراسر ایران دریافت و بعد از داوری برای بازید دایر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازید به صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای معرفت @marefat.farhangsara و سایت سازمان ملی استاندارد به نشانی https://standardna.ir مراجعه کنند.

نظر شما