شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۴۸۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از راه‌اندازی پویش تجلیل از همیاران عرصه سلامت با عنوان #پاک-کار(#پاکار) در فضای مجازی به همت این فرهنگ‌سرا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، داود حشمتی رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از راه‌اندازی پویش تجلیل از همیاران عرصه سلامت با عنوان #پاک-کار(#پاکار) در فضای مجازی به همت این فرهنگ‌سرا خبر داد و گفت: نظر به شیوع نگران‌کننده ویروس کرونا در فصل پاییز و تمهیدات پیش‌بینی‌شده بر اساس یافته‌های پزشکی و شیوه‌نامه‌های ابلاغی از سوی مراجع ذی‌ربط مبنی بر شناسایی راه‌های پیشگیری از این بیماری به استفادهٔ مستمر از ماسک در خارج از منزل، شست‌وشوی دست‌ها و همچنین پیرو منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم اتحاد و انسجام درونی و انجام حرکت جهادی در زمینه فعالیت و مأموریت آحاد مردم در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، فرهنگ‌سرای کار و تعاون در راستای اطلاع‌رسانی همگانی، اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت اجتماعی شهروندان و به منظور ارتقای فرهنگ سلامت، نهادینه‌سازی فرهنگ «#من_ماسک_می‌زنم» و «#من_دستم_را_می‌شویم» به عنوان مؤثرترین راه‌های مقابله با شیوع بیماری فوق، برنامه «پاک‌کار» (همیار سلامت) را برگزار می‌کند.

وی افزود: این برنامه به همت فرهنگ‌سرای کار و تعاون و با مشارکت شهرداری منطقه ۹ در قالب پویش مردمی (#پاک_کار) در فضای مجازی و تجلیل از همیاران عرصه  سلامت که با مسئولیت‌پذیری اجتماعی به صورت خودجوش در محیط کار خود امکاناتی را برای نظافت و بهداشت اجتماعی فراهم کردند، برگزار می‌شود.

حشمتی گفت: در این زمینه ویدئوکلیپی از بیانات مقام معظم رهبری به نشانی https://www.aparat.com/v/xjNC0  در فضای مجازی منتشر شده است. این پویش با استقبال بسیاری از مدیران و کارشناسان فرهنگی روبه‌رو شده است. 




رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از همه شهروندان دعوت کرد با نشر هشتگ «#من_ماسک_می‌زنم»، «#من_دستم_را_می‌شویم» و «#پاک_کار» و تگ کردن آدرس فرهنگ‌سرای @farhangsara_kar در فضای مجازی به این پویش مردمی بپیوندند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.
نظر شما