چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۵۹
کد خبر: ۱۱۱۴۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
همزمان با هفته کتاب و در آیین اختتامیه هجدهمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی از خدمات علمی و دانشگاهی سید ضیاء موحد قدردانی می‌شود.
آیین تجلیل از ضیا موحد برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، در این آئین که ۲۶ آبان ۱۳۹۹ به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، از دکتر سید ضیا موحد، استاد برجسته فلسفه، منطق و ادبیات به عنوان استاد راهنمای برگزیده و تقدیر خواهد شد.

ضیا موحد، راهنمایی، مشاوره و داوری تعداد زیادی پایان‌نامه دانشگاهی را در طول سال‌های فعالیت دانشگاهی برعهده داشته و از داوران اصلی جایزه دکتر فتح الله مجتبایی است که به پایان‌نامه‌های برتر رشته‌های ادبیات، ادیان و عرفان تعلق می‌گیرد.

گفتنی است، جایزه استاد راهنمای برگزیده در هر دوره از جشنواره ملی پایان‌نامه‌های سال دانشجویی به استادانی تعلق می‌گیرد که در زمینه راهنمایی، مشاوره و داوری پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی خدمات علمی شایان توجهی داشته‌اند.

این مراسم ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در استودیو مبین سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار و همزمان از سایت رویتاب به آدرس http://roytab.ir و سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به آدرس http://isba.ir و صفحه اینستاگرام سازمان انتشارات به آدرس https://www.instagram.com/isba.irبه صورت زنده پخش می‌شود.
نظر شما