جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۵۳۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
برنامه «هنر در شهر» با هدف مطالبه گری اهداف انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر و اطلاع رسانی تمام اتفاقات فرهنگی هنری استان تهران تهیه و تولید خواهد شد.
بررسی وضعیت فرهنگی هنری تهران در «هنر در شهر»به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛ محمدرضا علیزاده تهیه کننده این برنامه فرهنگی گفت: برنامه «هنر در شهر» در نظر دارد با بررسی وضعیت فرهنگی و هنری استان تهران نسبت به آنچه اهداف انقلاب و دغدغه های رهبر معظم انقلاب در این زمینه بوده جامه عمل بپوشاند و آن را از مسئولین و دست اندرکاران حوزه فرهنگ و هنر مطالبه کند.

علیزاده در ادامه با تاکید بر ضعف سیستم اطلاع رسانی حوزه فرهنگی و هنری در سطح استان تهران گفت: برنامه هنر در شهر در نظر دارد در این زمینه نیز پویا باشد و هر آنچه در حوزه فرهنگ و هنر در تهران به نمایش گذاشته شده را بطور جامع اطلاع رسانی کند تا انگیزه و پویایی هنرمندان نیز در این زمینه افزایش یابد.

تهیه کننده مجله فرهنگی هنری هنر در شهر در ادامه گفت: شنیدن صدای منتقدین حوزه فرهنگ و هنر، بررسی نقاط ضعف و قدرت حوزه فرهنگ از دیگر اهداف این برنامه است که با ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسئولین امیدواریم در این زمینه راهگشا باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی از اهداف این برنامه اهمیت ویژه حفظ مدافع فرهنگ است ، پویش فرهنگی با مسائل روز جامعه می تواند تحقق رسیدن به این هدف باشد که بدون همیاری مسئولین ،اهالی قلم و رسانه در حوزه فرهنگ میسر نیست.

محمدرضا علیزاده تهیه کننده مجله فرهنگی و هنری «هنر در شهر» در پایان گفت: دست اندرکاران این برنامه  تلاش دارند در راستای اهداف برنامه، راهکارهای عملی در جهت تحقق تاکیدات، منویات و دغدغه های رهبرمعظم انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر  ارائه کنند.
نظر شما