پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۳
کد خبر: ۱۱۱۵۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
یک نماینده مجلس با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی، گفت: پیام ایثار مدافعان سلامت از طریق تولید آثار هنری وقایع نگاران به نسل های بعدی منتقل می شود.
وقایع نگاری پیام ایثار مدافعان سلامت برای نسل آینده امری ضروری است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر، اصغر سلیمی، در خصوص ازخودگذشتگی و ایثار مدافعان سلامت در مقابله با کرونا، اظهار داشت: متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا همه مردم دچار چالش شدند اما در این میان کادر درمان با مشکلات متعددی مواجه شد.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع پزشکان، پرستاران و افرادی که باید به درمان بیماران کرونایی بپردازند، از جان خود می گذرند و برخی از این افراد به درجه رفیع شهادت نیز نائل شدند.
وی با بیان اینکه ایرانیان در هر برهه از زمان به دفاع از مرزهای این سرزمین می پردازند، ادامه داد: در گذشته دوران دفاع مقدس را سپری کردیم، چندی پیش مدافعان حرم و اکنون نیز مدافعان سلامت درصدد حفاظت از ملت هستند.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه پیام ایثار رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس از طریق وقایع نگاران همانند نویسندگان، شاعران، مستندسازان و غیره به نسل های بعدی منتقل شد، افزود: بر این اساس اکنون نیز جامعه هنری کشورمان در هر عرصه ای می تواند ایثار مدافعان سلامت را محور کار خود قرار دهد و به تولید آثار هنری در این زمینه بپردازد.
عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از فرهنگسرای اندیشه در راستای برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی، خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند امید را در جامعه خصوصا کادر درمان افزایش دهد؛ در واقع یکی از بزرگترین نیازهای امروز افکار عمومی برای مقابله با این بیماری داشتن امید است که هنرمندان می توانند در این راستا اثرگذار باشند.


مطالب مرتبط
نظر شما