جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۳
کد خبر: ۱۱۱۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
معاون سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد؛
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: علمای دینی و طلاب نقش موثری در ترویج سبک زندگی اسلامی دارند و اختصاص اعتبار به این حوزه سرمایه‌گذاری است.
لزوم سرمایه گذاری در ترویج سبک زندگی اسلامی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمد روح الامینی اظهار کرد: رویکرد جدید سازمان تبلیغات ارتقا سطح فعالیت‌های روحانیت و طلاب است به طوری که ظهور این فعالیت‌ها در جریان سیل گلستان، لرستان و خوزستان، مشارکت طلبه‌ها در بحث کمک رسانی به کادر درمان و کمک در بخش تدفین اموات کرونایی قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: در بحث برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم و صفر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیأت‌های مذهبی و طلاب همکاری خوبی داشتند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به کاهش اعتبارات هزینه‌ای در بخش فرهنگ عنوان کرد: باید بتوان نوع رویکرد در این بخش را از هزینه‌ای به سرمایه‌ای تغییر داد.

روح الامینی گفت: در بخش زندان‌ها، بهزیستی، مددکاری هزینه‌های بسیاری صرف می‌شود و بودجه‌هایی که در این بخش‌ها توسط سازمان برنامه و بودجه تخصیص پیدا می‌کند، جنبه تسکینی داشته و از اثرات درمانی کمی برخوردار است، اگر بعضی از توسعه‌های اعتباری در این حوزه‌ها اتفاق افتد می‌توان گفت نوعی سرمایه گذاری است که می‌تواند از آسیب‌های پسینی جلوگیری کند.

وی گفت: اگر بتوان در افزایش اعتبار دستگاه‌های متولی در حوزه‌های سبک زندگی و تربیتی تلاش کرد به طور قطع با آثار و نتایج بسیار خوبی در این حوزه مواجه خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات این آمادگی را دارد از دستگاه‌های ملی معادل اعتباری که استان به آن نیازمند است، را دریافته کرده و به اعتبارات استان بیفزاید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی نیز در این نشست اظهار کرد: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید در بخش‌هایی مانند زندان، بهزیستی و… هزینه کرد اما ورود به حوزه پیشگیری به مراتب کم هزینه‌تر خواهد بود.

رقیه یادگاری با اشاره به محدودیت منابع اعتباری افزود: اداره کل تبلیغات تا به حال طرح‌های خوبی را اجرا کرده است و امسال با وجود کمبود اعتبارات برای کمک به مجموعه سازمان تبلیغات تلاش خواهیم کرد.
برچسب ها: سبک زندگی
نظر شما