جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۳
کد خبر: ۱۱۱۵۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
آزادی‌خواه با اشاره به برگزاری جشنواره فصل همدلی
یک نماینده مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد فعالان فرهنگی و هنرمندان می توانند با تولید آثار هنری به ترویج فرهنگ مواسات و همدلی و همچنین دلگرم شدن کادر درمان کمک شایانی کنند.
فعالان فرهنگی با تولید آثار هنری دلگرم کننده کادر درمان باشندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ وهنر،احد آزادی‌خواه در رابطه با شرایط مبارزه با ویروس کرونا در کشور، گفت: متاسفانه برخی افراد پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و این مهم در حالیست که کادر درمان با تمام وجود در حال ایثار و فداکاری هستند.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برون رفت از مشکلات فعلی مبارزه با ویروس کرونا در گرو همدلی مردم، مسئولان و کادر درمان است، اظهار کرد: در واقع مردم با رعایت اصول بهداشتی می توانند فشار بزرگی را از دوش پزشکان و پرستاران بردارند.
وی با بیان اینکه طبق سخنان رهبر انقلاب پرداختن به همدلی و مواسات امری ضروری است، ادامه داد: بر این اساس همه نهادهای دولتی و مردمی باید به میدان بیایند و با کمک های نقدی و غیر نقدی به این مهم بپردازند؛ به عنوان مثال شرایط اقتصادی کنونی مناسب نیست و تهیه بسته های معیشتی می تواند برای برخی خانواده ها کمک حال باشد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم در ادامه، افزود: همچنین فعالان فرهنگی و هنرمندان نیز می توانند به ترویج فرهنگ مواسات و همدلی کمک کنند؛ در این بین تهیه و تولید آثار هنری در ژانرهای مختلف نیز می تواند به دلگرم شدن کادر درمان در مبارزه با کرونا کمک شایانی کند.
عضو مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی از سوی فرهنگسرای اندیشه اقدامی قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: اقدامات جهادی و انقلابی برای وقایع نگاری تلاش های بیشمار کادر درمان و مدافعان سلامت در شرایط کنونی امری مهم محسوب می شود لذا نهادهای فرهنگی دیگر نیز باید به میدان بیایند و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نکنند.


مطالب مرتبط
نظر شما