جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۳
کد خبر: ۱۱۱۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
فرهنگ‌سراي آفتاب همزمان با فرارسيدن روز کتاب و هفته كتابخوانی ويژه‌برنامه‌های متنوعی را از ۲۴ آبان به مدت يک هفته برگزار می‌كند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نسيم سليم‌زاده رييس فرهنگ‌سراي آفتاب گفت: به همين مناسبت و به منظور تقويت فرهنگ مطالعه و گسترش سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان برنامه‌های متنوعی برای شهروندان تدارک ديده شده است.

وي افزود: كودكان و نوجوانان می‌توانند درخوانش گروهی كتاب و داستان شركت كنند و در توليد كليپ «لحظه آفتابی» مشاركت داشته باشند.

رييس فرهنگ‌سرای آفتاب گفت: درحوزه تخصصی كتاب نيز، كارگاه‌های آشنايی با روش‌های مطالعاتی و سير پژوهش و مطالعه با حضور كارشناس مجرب برگزارخواهد شد.

وي ادامه داد: معمولا برخی كتاب‌ها بعد از مدتها بر اثر استفاده مستمر ممكن است فرسوده و پاره شوند که دركارگاه «صحاف باشيم» علاقه‌مندان می‌توانند با روش‌های صحافی آشنا شوند و كتابهايشان را درمنزل صحافی كنند.

در ادامه سليم زاده از برگزاري نشست ادبی و رونمایی كتاب «در پی بهار» ازسروده‌های مرحوم حجت الاسلام مصطفی آژینی در این هفته خبر داد.

رییس فرهنگ‌سرای آفتاب ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند در مسابقه كتابخوانی «دریا دل» نوشته مریم قربانزاده که روایتگر داستانی زندگی فاطمه دهقانی همسر شهید ابوالفضل رفیعی است بصورت مجازی شرکت کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاعات بيشتر می‌توانند به سايت فرهنگ‌سرا به نشاني aftab.farhangsara.ir يا به اينستاگرام aftabfarhangsara مراجعه کنند.

نظر شما