پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۱۱۶۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از برگزاری مراسم رونمایی از بخش ویژه کتاب‌های مرحوم علامه طباطبایی(ره) با عنوان «گوهرستان المیزان» در کتابخانه علامه طباطبایی این فرهنگ‌سرا خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، داوود حشمتی رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون از برگزاری مراسم رونمایی از بخش ویژه کتاب‌های مرحوم علامه طباطبایی(ره) با عنوان «گوهرستان المیزان» با بیش از ۵۰ عنوان کتاب در کتابخانه علامه طباطبایی این فرهنگ‌سرا خبر داد و گفت: این مراسم رونمایی شنبه ۲۴ آبان ماه ساعت ۱۰ با حضور شخصیت‌های فرهنگی و به صورت مجازی در فرهنگ‌سرای کار و تعاون برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: این برنامه به مناسبت آغاز بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و سی و نهمین سالگرد ارتحال علامه سید محمدحسین طباطبایی(ره) به همت فرهنگ‌سرای کار و تعاون و با مشارکت مؤسسه قرآن و اهل بیت نبوت(علیهم‌السلام) و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۹ برگزار می‌شود.

تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم، پخش سرود ملی جمهوری اسلامی، سخنرانی، پخش نماهنگ و آیین رونمایی از بخش‌های مختلف این مراسم خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند این مراسم را به صورت زنده در صفحه اینستاگرام فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی farhangsara_kar مشاهده کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: ۶۶۰۲۹۰۶۰ تماس بگیرند.

نظر شما