چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۹
کد خبر: ۱۱۱۶۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۰ برنامه‌های این منطقه در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی را تشریح کرد و از ارائه خدمات کتابخانه‌ای به کادر درمان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محسن دستمالچی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۲۰ و رییس فرهنگ‌سرای ولا برنامه‌های هفته کتابخوانی در این منطقه به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی را تشریح کرد و گفت: شیوع بیماری کرونا و اهمیت قرنطینه خانگی، فرصتی مناسب برای افزایش سرانه مطالعه در جامعه ایجاد کرده است. مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰ با داشتن سه کتابخانه در شهر ری، در هفته کتاب امسال برنامه‌های متنوعی در حوزه تأمین منابع کتابخانه‌ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی تدارک دیده است. 

وی اضافه کرد: تولید پادکست‌های معرفی کتاب، تهیه فیلم کوتاه معرفی یاوران کتاب، عضویت افتخاری حامیان سلامت و ارائه خدمات کتابخانه‌ای به کادر درمانی منطقه جهت استفاده پرستاران، کتابک، ارائه تور مجازی کتابخانه‌ها و پویش ۲۰۲۰ برای ترغیب شهروندان به مطالعه کتاب در ساعت ۲۰ هر شب به مدت ۲۰ دقیقه از جمله برنامه‌های این منطقه در هفته کتاب امسال است.

دستمالچی عنوان کرد: سه کتابخانه شیخ کلینی(ره)، شیخ صدوق(ره) و ۱۳ آبان در منطقه ۲۰ این هفته آماده ارائه خدمات کتابخانه‌ای و عضویت رایگان علاقه‌مندان در شبکه کتابخانه‌های عمومی شهر تهران هستند. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۳۳۳۷۰۹۶۰-۵۵۵۲۵۵۸۸-۳۷۵۳۰۳۱ تماس بگیرند. 

نظر شما