پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۱۱۶۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
کیانو ریوز اکنون در حال فیلمبرداری پروژه «ماتریکس ۴» و بازی دوباره در نقش نئو است و پس از آن «کنستانتین ۲»را در دست تولید دارد.
«کنستانتین ۲»  در حال ساختبه گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛ پیتر استوماره اعلام کرد که «کنستانتین ۲» دنباله فیلمی به همین نام در سال ۲۰۰۵ که کیانو ریوز در آن نقش آفرینی کرده بود، ساخته خواهد شد. این بازیگر در نسخه اول فیلم، نقش لوسیفر را بازی کرد.

استوماره در فیلم‌های «فارگو»، «آرماگدون»، «خدایان آمریکایی» و «جان ویک: بخش دوم» نقش آفرینی کرده است. «کنستانتین» بعد از محبوبیت کیانو ریوز در مجموعه فیلم‌های جان ویک، بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

شایعات ساخت دنباله این فیلم برای مدت‌ها مطرح می‌شد؛ اما حالا این اتفاق از سوی بازیگر فیلم تایید شده است. او عکسی از شخصیتی که در فیلم اصلی بازی کرده بود به اشتراک گذاشت و در زیر آن نوشت دنباله کنستانتین در حال ساخت است. او اولین کسی است که به صورت مستقیم ساخت قسمت دوم را تایید می‌کند.

کیانو ریوز اکنون در حال فیلمبرداری پروژه «ماتریکس ۴» و بازی دوباره در نقش نئو است. او همچنین قصد دارد در فیلم چهارم جان ویک به بازی بپردازد. اولین نسخه «کنستانتین» به کارگردانی فرانسیس لارنس ساخته شد و بازیگرانی مثل ریچل وایس، شیا لابوف و تیلدا سوینتون در آن نقش آفرینی کردند. این فیلم با بودجه‌ای که بین ۷۵ الی ۱۰۰ میلیون دلار برآورد شده، فروشی ۲۳۰ میلیون دلاری در گیشه جهانی به ثبت رساند.
نظر شما