پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۰
کد خبر: ۱۱۱۷۰۲
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
مجری پیشکسوت رسانه ملی با اشاره به برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی، گفت: هنرمندان در عرصه های مختلف باید تصویرساز مفهوم ایثار و فداکاری مدافعان سلامت برای نسل های آینده باشند.
هنرمندان تصویرساز مفهوم ایثار مدافعان سلامت برای نسل‌های آینده باشندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،«سید کاظم احمدزاده در رابطه با روند مقابله با ویروس کرونا در کشور، گفت: مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند از این رو مردم به خوبی قدر ایثار و فداکاری آنها را می دانند.

مجری پیشکسوت رسانه ملی تصریح کرد: البته به نظر می رسد برخی از افراد پروتکل های بهداشتی را به خوبی رعایت نکرده و عمق مشکل را باور نکرده اند که این امر به کادر درمان آسیب می زند.

وی با اشاره به اینکه وقایع دوران مبارزه با کرونا در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد، ادامه داد: در این راستا برای انتقال صحیح پیام مواسات مردم و ایثارگری کادر درمان باید در دو حوزه مکتوب و تصویری آثار فاخری تهیه و تولید شود.

احمدزاده افزود: بر این اساس به نظر می رسد مستندسازان باید وارد میدان شوند و به تهیه آثار مختلفی با محوریت ایثار و همدلی بپردازند.

مجری برنامه های تلویزیونی با اشاره به اینکه کادر درمان در کشورمان خیلی متقاوت تر از خودگذشتگی نشان دادند، گفت: در واقع مدافعان سلامت کشورمان صرفا برای انجام وظیفه در جبهه مبارزه با کرونا حاضر نمی شوند بلکه برای نجات هموطنان با عشق به میدان می روند که این امر نیازمند ثبت در تاریخ است.

وی ضمن قدردانی از برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی از سوی فرهنگسرای اندیشه، ادامه داد: بر این اساس یکی از بزرگترین و مهمترین رسالت های مهم بر عهده هنرمندان در عرصه های مختلف مانند فیلم سازان، موسیقی‌دان ها، نقاشان و غیره است.

مجری پیشکسوت رسانه ملی تصریح کرد: در واقع طی سالیان آینده نسل های بعدی تصاویری را مشاهده می کنند که بیان کننده مفهوم ایثار و فداکاری ملت سربلند ایران است.

مطالب مرتبط
نظر شما