چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۱۷۱۵
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
امرودی: مرحوم حجت الاسلام اژه ای همچون استادش شهید بهشتی شیفته خدمت بود
رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با صدور پیامی درگذشت روحانی فرهیخته و نخبه پرور حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد اژه‌ای را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، حجت الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در پی درگذشت روحانی فرهیخته و نخبه پرور جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد جواد اژه‌ای پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر فقدان استاد عالی مقام، روحانی فرهیخته و نخبه پرور جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد جواد  اژه‌ای که عمری را برای تربیت نسل جوان ایران اسلامی همت گذاشت، جامعه دانشگاهی، حوزه های علمیه و سایر آحاد ملت شریف ایران بویژه دوستداران و دانشجویان  وی را متاثر ساخت.

این روحانی وارسته و بی ادعا، فاضل کوشا و به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای «مجاهد خاموش» خدمت بی منت و مجاهدت در مسیر پرورش  فرزندان نخبه ایران  را سالها با تاسی از استاد و معلم بزرگش آیت الله شهید دکتر بهشتی که خود را همواره «شیفته خدمت می  دانست نه تشنه قدرت»  بدور از هیاهو و بی تکلف  انجام داد و با خلق دستاوردهایی کم نظیر و با کسب آبرو  به دیدار معبودش شتافت.

اینجانب ضایعه درگذشت  این معلم دلسوز را به جامعه فرهنگيان و همچنين خانواده معزز شهید بهشتی و اژه ای و دوستداران آن فقید سعید تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای ایشان علو درجات و همجواری با شهدا به خصوص شهید بهشتی و برادر شهیدش خواستارم  و برای خانواده معزز اژه ای بویژه همسر صبور ایشان یادگار شهید بزرگوار ایت الله بهشتی و کلیه بازماندگان شکیبایی و اجر مسئلت دارم.

میثم امرودی
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
نظر شما