جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۲
کد خبر: ۱۱۱۷۲۳
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
برنامه‌های فرهنگ‌سرای اخلاق در هفته کتاب اعلام شد
در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی ۱۰ برنامه در موضوعات مختلف فرهنگی توسط فرهنگ‌سرای اخلاق و مراکز فرهنگی هنری منطقه 14 در فضای مجازی اجرا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی ۱۰ برنامه در موضوعات مختلف فرهنگی توسط فرهنگ‌سرای اخلاق و مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۴ در فضای مجازی اجرا می‌شود. فراخوان خوانش کتاب در ۵۰ ثانیه توسط کودکان در قالب برنامه «قصه‌های کاغذی»، معرفی کتاب تربیت کودک در جهان امروز در قالب برنامه «چهارشنبه‌ها به وقت کتاب»، معرفی مجموعه کتاب‌های لئو لیونی با موضوع آموزش‌های اخلاقی به کودکان در قالب عکس نوشته و راه‌های کاربردی افزایش میزان مطالعه از جمله برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی است.

نمایشگاه مجازی کتاب «چراغ روشن»، آموزش مهارت‌های کتابخوانی در قالب فتوکلیپ با عنوان «مونس من کتاب»، آموزش نحوه استفاده از کتابخانه در قالب برنامه «من یار مهربانم» و اینفوگرافی ۱۰ ویژگی نویسنده تعدادی دیگر از برنامه‌هاست.  

برنامه «کتاب سبز» با معرفی کتاب‌های ویژه کسب و کار و هنر متقاعد کردن دیگران، برنامه «کتاب سیاه» با معرفی کتاب‌هایی درباره آشنا شدن با آدم‌های جدید و برقراری روابط تازه، «کتاب قرمز» با پرداختن به رموز فروش موفق و «کتاب طلایی» با موضوع سین جین‌های فروش توسط کارشناس و پژوهشگر حوزه کسب و کارهای کوچک و خانگی در قالب ویدئوکلیپ منتشر می‌شود. 

برای بهره‌مندی از برنامه‌ها و فعالیت‌های هفته کتاب و کتابخوانی فرهنگ‌سرای اخلاق و سایر مراکز منطقه ۱۴ در فضای مجازی می‌توانید به صفحه اینستاگرام @akhlagh.farhangsara مراجعه کنید. 
نظر شما