جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۱۱۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
تریلر فیلم «تام و جری» نشان می‌دهد که کارتون قدیمی و مشهور موش و گربه به صورت لایو-اکشن ساخته شده است و حاوی داستان جدید و جالبی است.
همدستی به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فرهنگ و هنر؛  انیمیشن جدید «تام و جری» به صورت لایو-اکشن در تابستان 2021 اکران خواهد شد.

به نقل از ورایتی، در تریلری که از این انیمیشن منتشر شده است، شخصیت‌ها به سبک‌های مشابه تلویزیونی و قدیمیِ اصلی متحرک  شده‌اند، و بازیگران به صورت زنده و در قالب لایو اکشن بازی می‌کنند. «کلویی گریس مورتس» در این کارتون به عنوان برنامه‌ریز مجلس عروسی که در یک هتل استخدام شده است، بازی می‌کند که با مزاحمت‌های جری روبرو می‌شود و می‌خواهد او را از محل کارش بیرون کند.


این انیمیشن که براساس اثر کلاسیک «جوزف باربارا» و «ویلیام هانا» ساخته شده توسط «کوین کاستلو» نوشته شده است. این کارتون دعواهای قدیمی تام و جری را احیا می‌کند زیرا قرار است تام  برای بیرون کردن جری به خدمت گرفته شود.

در ادامه این دو دشمن قدیمی به زودی باید یاد بگیرند که با شخصیت مورتس همکاری کنند تا آنجا که متوجه می‌ شوند کسی در کارمندان هتل هست که فعالانه علیه هر سه نفر آنها کار می‌کند. بعد از 80 سال دعوا، این یک قدم جدید رو به جلو برای موش و گربه است.

این آخرین فیلم طولانی مدت از کارتون تام و جری است که کوتاه‌ترین آن به سال 1940 بازمی‌گردد. تا به حال 164 کارتون کوتاه، سریال‌های متعدد تلویزیونی و فیلم‌های گوناگونی درباره تام و جری ساخته شده است.

در این فیلم پیش رو مایکل پینا، راب دِلانی، کالین جوست و کِن جئونگ نیز بازی می‌کنند. این انیمیشن به کارگردانی «تیم استوری» و تهیه‌کنندگی «کریس دفاریا» ساخته شده است.

منبع: تسنیم
نظر شما