جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۰
کد خبر: ۱۱۱۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: همه ما یک سپاس ملی به کادر درمان که با کرونا می‌جنگند بدهکاریم و چه بهتر که این‌ سپاسگزاری را با ظرفیت ادبیات و عرصه‌های فرهنگی هنری به جا بیاوریم.
سپاسگزاری ملی از کادر درمانی را با ادبیات نشان بدهیمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ، درباره اهمیت تولید آثار هنری و فرهنگی در راستای حفظ مؤلفه‌های ایثار و فداکاری مدافعان سلامت در ایام مقابله با کرونا، گفت: امروزه شاهد از خودگذشتگی پزشکان و پرستاران هستیم که نمونه تعالی یافته از مؤلفه ایثار است. در واقع مدافعان سلامت با خودآگاهی از جان‌شان می‌گذرند تا جان مردم را در مقابل ویروس کرونا حفظ کنند؛ طی این مدت بسیاری از متخصصان حوزه درمان به شهادت رسیدند.
وی درباره جشنواره ادبی فصل همدلی که درباره این موضوع برگزار می‌شود، گفت: همه ما یک سپاس ملی به کادر درمانی کشور بدهکار هستیم. به همین‌دلیل می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت ادبیات و سایر عرصه‌های هنری و فرهنگی این مهم را محقق کنیم.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تقدیر از اقدام انقلابی و خودجوش فرهنگسرای اندیشه در راستای ثبت فداکاری کادر درمان و همدلی مردم، گفت: به‌عبارتی برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در راستای وقایع نگاری تاریخی و ادبی دوران کرونا امری ضروری است و هر اقدامی در این راستا ارزنده محسوب می‌شود.


مطالب مرتبط
نظر شما