پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۱۸۸۹
|
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
نمایش «قره نی» به کارگردانی محمدعلی جلیلی با موضوع بمباران شیمایی سردشت به اجرا می رسد.
«قره نی» با موضوع بمباران شیمیایی سردشت اجرا می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، «محمدعلی جلیلی» مدیر کانون فرهنگی و هنری شهیدچمران  و کارگردان نمایش «قره نی»گفت:نمایش قره نی به نویسندگی سیروس همّتی و کارگردانی بنده و با بازی بازیگران زبده و باتجربه تئاتر سیروس کهوری نژاد، هاشم روحانی، سپیده پهلوان زاده، مریم عسگری، محمدعلی جلیلی، امیرحسین قاسمی، احسان عاصی، ابولفضل وردی، امیرعلی جلیلی، الیکا لایقی و با موضوع بمباران شیمیایی سردشت تولید شده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت مالی و معنوی ارگان های حامی آثار دفاع مقدّس و موضوعات ارزشی و پس از بهبود شرایط کرونایی بتوانیم در یکی از سالن های تئاتر این نمایش را جهت اجرای عموم به روی صحنه ببریم.

جلیلی در ادامه افزود: این تئاتر در شرایط سخت و خطرناک ایّام همه گیری کرونا و با رعایت کلیه موازین پروتکل  بهداشتی  وزارت بهداشت در بیش از چهل جلسه تمرین آماده شده و بازیگران پیشکسوتی همچون هاشم روحانی و سیروس کهوری نژاد و همچنین سپیده پهلوان زاده و مریم عسگری در آن به ایفای نقش می پردازند که امیدوارم در اوّلین فرصت اجرای عمومی داشته باشد.

بنا بر این گزارش، تولید تئاتر قره نی با موضوع بمباران شیمیایی سردشت در سال ۶۶ توسط کانون تخصصی تئاتر شهید چمران به مناسبت هفته بسیج آماده اجرا است.
نظر شما